גנץ על המלחמה באיראן: "אם נוכל להשתמש בדיפלומטיה נעשה זאת"

איתי גדסי No Comments on גנץ על המלחמה באיראן: "אם נוכל להשתמש בדיפלומטיה נעשה זאת"

בשיחה עם 26 שגרירים מהאיחוד האירופאי התייחס גנץ למצב בעזה: "אנשי חמאס הם כנופיה שמחזיקה ב-2 מיליון בני ערובה. האם אתם חושבים שאם יהיה נמל ימי, כל מה שהם ייבאו זה מיץ תפוזים?"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ קיים היום (שלישי) מפגש מפגש עם 26 שגרירי מדינות האיחוד האירופי במעמד שגריר האיחוד, עמנואל ז'ופרה. במענה לשאלה על גורלם של תושבי עזה ציין גנץ: "אנשי חמאס הם כנופיה שמחזיקה ב-2 מיליון בני ערובה. האם אתם חושבים שאם יהיה נמל ימי, כל מה שהם ייבאו זה מיץ תפוזים? שהם רוצים פיתוח כלכלי? האחריות לעתיד עזה נמצאת בידי החמאס ולא בידי ישראל".

בהתייחסו למשטר האיראני אמר: "לא נאפשר שאיראן תהפוך לכוח אזורי, נמשיך לתמוך בבידוד השפעותיה השליליות ומאמציה לערעור היציבות האזורית ונמנע פיתוח יכולות צבאיות גרעיניות. ישראל לא יכולה להרשות לעצמה איראן גרעינית. אם נוכל להשתמש בדיפלומטיה נעשה זאת, אבל לא אשלול חלופות אחרות".

מוקדם יותר היום התייחס משה בוגי יעלון למצב בעזה ואמר: "הם לא רוצים לחיות איתנו בשלום, אלא לחיות על חורבותינו. ידינו מושטת לשלום אבל אנו נגן על האינטרסים שלנו. עובדה שפיתחנו יחסים עם מדינות ערב ואין היום סכסוך ישראלי ערבי – אלא סכסוך ישראלי פלשתיני בלבד".



0 תגובות